Przepisy na obiady

  • Cielęcina duszona z warzywami, ogórki kiszone, galaretka owocowa bez cukru.
  • Gotowana pierś kurczka, ogórki kiszone, galaretka owocowa bez cukru, herbata.
  • Zupa ogórkowa bez tłuszczu, gołąbki z farszem mięsno-pieczarkowym i sosem pomidorowym bez zasmażki.
  • Zupa neapolitańska, ciemny ryż z sosem pieczarkowym na odtłuszczonej śmietanie, ogórki kiszone.
  • Rosół na skrzydełkach bez makaronu, pureé z selera, kotlet z piersi kurczaka smażony bez tłuszczu, surówka z kapusty pekińskiej.
  • Łosoś gotowany na parze z warzywami, sałata z kilkoma kroplami oliwy i sokiem z cytryny.
  • Papryka faszerowana ciemnym ryżem i pieczarkami, zupa lub krem z porów, surówka z marchwi.

Obiad węglowodanowy ryż, makaron z mąki durum bez jajek, surowe i gotowane warzywa (tabela produktów), sosy na bazie warzyw i jogurtu 0%, bardzo chude ryby, soczewica, fasola, groch, soja.

Obiad tłuszczowy mięsa, sery, ryby, jaja, surowe i gotowane warzywa (tabela produktów), sosy na bazie wywarów z mięsa i śmietany, oleje, oliwki.