Przepisy na śniadania

  • Sok pomarańczowy, kiwi, kanapka z chleba pełnoziarnistego z tuńczykiem w sosie własnym, sałata, herbata.
  • Sok grejpfrutowy, chleb pełnoziarnisty z niskosłodzonym dżemem i chudym białym serem, herbata ziołowa
  • Sok jabłkowy, pomarańcza, musli z pełnych ziaren z mlekiem 0%.
  • Sok pomarańczowy, kiwi, jajko na miękko, wędzona pierś indyka, chudy twarożek, sałata, pomidor.
  • Sok z cytryny, maliny, jajecznica z 1/2 łyżki oliwy z cebulą, pomidorem i papryką.
  • Sok owocowy bez cukru, jabłko, płatki owsiane i otręby pszenne z jogurtem i białym serem.
  • Kiwi, maliny, truskawki, morele, odtłuszczony jogurt, kawa z mlekiem.

Śniadanie węglowodanowe płatki owsiane, żytnie, jęczmienne z mlekiem/ jogurtem 0%, twaróg 0%, tuńczyk w sosie własnym, dżem na fruktozie (oszczędnie), chleb z mąki pełnego przemiału, ryż, makaron bezjajeczny, surowe warzywa, pasta z roślin strączkowych.
Przed takim śniadaniem (30 min.) można zjeść owoc.

Śniadanie tłuszczowe jajka, wędliny, sery, ryby, surowe warzywa.